Fuzpunzel
Rainbow Daycare puts on a theater play: Fuzpunzel. In the play Fuz is a famous inventor of instruments who locks himself away in a tall tower so he can finish his invention: a double bass. When he finishes it, he realizes he's trapped in the tower!