Trenecito & Combi Panamericana
Martín faces two challenges: transform a cargo truck into a vintage train to support Mauricio García's charitable work, and modify a 1975 Volkswagen Combi so two dentists and rally drivers can transport their Karmann Ghia in the Carrera Panamericana.