Motorglam & Eleanor Robles
Martín Vaca faces two major challenges: transforming an 1980s motorhome into the luxurious Motorglam, a mobile beauty salon for Marlett Morales, and reviving a nearly derelict 1968 Mustang Shelby into the iconic Eleanor.