Lost and Found
Destinie vows to make Shawn pay on his wedding day. Brittany and Marcelino are at a crossroads. Kevin's mum grills Tiffany. Chazz makes a move. An unexpected obstacle threatens Britney's big day. Tayler's wedding plans hit a snag.