I’ve Got Warrants, Bruh
Lindsey fears for her warrants when Blaine confronts Daonte. Kevin stresses when Tiffany goes MIA. Chazz tries to catch Branwin in the act. Chance makes a shocking request. Amber rushes to Puppy's side after a devastating discovery.