It's No Cake Walk
Duff Goldman and his team create a unique and striking spectacle to celebrate Cirque du Soleil Volta's 1,000th show under the big top. Meanwhile, the bakery is in angel mode as they help Jamie Lee Curtis give a special thank you to deserving volunteers.