May the Cake Be With You
The force is strong as Duff Goldman and his decorators engineer a robot cake for a Star Wars-themed robotics competition. Meanwhile, the grill heats up at the bakery to prepare a sweet treat for a BBQ battle between the LA Fire and Police Departments.