Investigating the Investigation
CSI Alina Burroughs travels to Augustine, Florida, to investigate Michelle O’Connell’s suspicious death. Law enforcement says it’s a suicide, but the family is certain she was murdered. Alina uses new technology to let the evidence speak for itself.