Four Murders and a Death Sentence
CSI Alina Burroughs is in Winter Garden, Florida, to investigate a furniture store massacre that claimed four lives on Christmas Eve 1975. Applying new technology to old clues, Alina tries to piece together a puzzle still fraught with mystery.