Brooklyn: Schmaltz & Sea Robins
Andrew finds out what's cookin' in Brooklyn. He fishes for sea robin to grill dockside in Sheepshead Bay, tries kombucha bacteria pancakes in a defunct pharmaceutical warehouse, and eats a spleen sandwich in an Italian Focacceria.