Ireland: Ancient Bog Butter & Smoked Pigeon
In Ireland, Andrew eats his way from Cork to Dublin. He tries the ultimate smoked salmon, dines on pigeon with bog oak, and eats one of his all-time most bizarre foods: 3 thousand-year-old butter that was found buried in a bog.