The Day the Homestead Caught Fire
Otto is forced to the edge after a chimney fire threatens to destroy his cabin. Meanwhile, Eivin and Eve burn up dangerous brush piles threatening the homestead, and Atz Lee and Jane embark on a dangerous ice fishing mission.