Hunting Season Begins
Eve butchers chickens with her children to teach them about the circle of life, while Eivin builds a shelter for his trusty horse to protect it from the freeze. Elsewhere, Atz Lee and Jane warm up their remote cabin, and Atz Sr. goes on a solo hunt.