Leave You and Deceive You
Jesse learns the truth about Jeniffer and Cacua. Ed wants to speed things up with Kaory. Tania and Syngin have a tearful goodbye. Debbie worries that her date is uninterested. Natalie shares the truth behind her dating fears.