Roommates With Benefits
Ed travels to Mexico to meet Kaory, but their date comes to a scary end. Jesse meets Cacua, but he's taken aback when Jeniffer confesses their history. Debbie heads out on a first date after a full makeover. Syngin comes clean to Tania.