To Witness the Beginning
Nikki lands in Moldova but worries Justin is keeping her hidden. Jasmine finally tells Gino she got butt implants. After meeting Manuel, Ashley's family thinks his secrecy is a red flag. Rob's past haunts Sophie as she sees something shady on his phone.