With This Ring I Thee Wed
Anali debates calling off the wedding with Clayton. Jasmine doesn't want to share her big day with Gino's family. Ashley spirals as a hurricane threatens their beach ceremony. Sam converts for Citra. Sophie breaks down when Rob refuses to apologize.