Houston, We Have A Problem
Tigerlily and Adnan start fresh in America. Kara confesses what started the downfall of her marriage. Elizabeth and Andrei feel conflicted about Loren and her attitude. Darcey worries Georgi is hiding things from her. Gino tells Natalie the truth.