Welcome to the Party, Pal
Gino heads to Vegas for some secret fun and Jasmine struggles with her new reality. Darcey and Georgi celebrate a milestone. Kara and Guillermo face challenges. Loren and Alex host a heated barbecue that Elizabeth, Andrei, Jovi and Yara attend.