Coffee Break
Zoë explores a Scandinavian tradition called fika, a coffee break with sweets, when she visits a local bakery and finds inspiration for a new twist on her Cinnamon Braid. Then, she makes a Cardamom Pear Cake and enjoys both with an old friend.