The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
With the nation of Panem in a full scale war, Katniss confronts President Snow teamed with a group of her closest friends.
With Panem in a full scale war, Katniss confronts President Snow. Katniss goes off on a mission with a unit from District 13 as they risk their lives to liberate the citizens of Panem, and stage an assassination attempt on President Snow.