Then There Were Eight
The final leg of Jack's journey begins in Lake Las Vegas where a European estate awaits. Next, it's off to Nebraska to explore a recently purchased Googie treasure, and finally, he finds a blast from the awesome past on the beaches of Destin, Florida.