What Wild Lies Inside
In Nebraska, Jack enrolls for a unique schoolhouse turned family home experience. Then, he tours two deceptive homes: a mountaintop gem in California that literally brings the outside in, and a farmhouse in Missouri that holds tiled and mosaic treasures.