Camp Comeoniwannascareya
Shaggy, Scooby, Velma, Daphne and Fred have creepy adventures and new mysteries to solve. Always meeting some ghost or monster, the band of teens and their pal Scooby-Doo have gadgets and inventions that help on their detective adventures.