Block Long Hong Kong Terror
Shaggy, Scooby, Velma, Daphne and Fred have creepy adventures and new mysteries to solve. Always meeting some ghost or monster, the band of teens and their pal Scooby-Doo have gadgets and inventions that help on their detective adventures.