You’re Undead to Me
Stefan is hopeful of his plan to get rid of Damon and decides to reveal parts of his past to Elena. Bonnie, surprised by abilities she didn't know she possessed, seeks advice from her grandmother. Elena and Jenna worry about Jeremy and Vicki.