Miss Mystic Falls
Elena and Caroline compete in the "Miss Mystic Falls" beauty pageant, where Spencer Locke appears as one of the contestants. John Gilbert attempts to intimidate Damon, but his plan doesn't have the desired effect. Stefan is hiding a dangerous secret.