Manhunter
J'onn J'onzz reveals the details of meeting Kara and Alex's father, Dr. Jeremiah Danvers, and assuming Hank Henshaw's identity. Also, Kara debates trusting someone new with her secret identity, while Siobhan plots against Kara.