Childish Things
Kara does her best to support Winn when his father, the supervillain Toyman, breaks out of prison and seeks out his son for unknown reasons. Also, Cat offers Lucy a job at CatCo, and Alex asks Hank to use his powers to help uncover Maxwell Lord's plans.