I’m Not Your Typical Murderer
A frantic graduate student calls 911 to say she just shot her boyfriend, a 29-year-old attorney, in self-defense. Police soon discover that her story doesn’t add up and realize they are face-to-face with a remorseless, calculating psychopath.