The Tech Bro Murders
The pressure of Silicon Valley turns dreamers dark, Lt. Sandra Brown uncovers murdered tech tycoons and millionaire killers.
Veteran detective Sandra Brown explores Silicon Valley’s shadows, where killers and coders are sometimes one and the same, and staying on the cutting edge carries a deadly price as ambition drives some to murder.