God Was Going To Use Me
A longtime nurse confesses to helping end the lives of numerous elderly patients at multiple nursing homes. But as detectives soon discover, this is no angel of mercy. Behind her unsuspecting, “aww shucks” persona lies a ruthless psychopath.