Everyone Has a Death Sentence
The “Tourniquet Killer” terrorizes young girls across Houston, Texas. When advances in DNA finally lead to his arrest, this psychopath eagerly confesses to multiple murders. Weeks before his execution, he grants one interview reveling in the spotlight.