Black Hills Blazer
Derek returns to the shop where he apprenticed as a teen, and to a 1979 Chevrolet K5 Blazer that's been sitting for over 20 years. He and his brother Sean reassemble this parts truck into a full-on trail machine to tackle the Black Hills of South Dakota.