Bare Metal Bel Air
Fighting overgrowth and the weather, Derek battles to get a 1964 Chevy Bel Air out of a field in Kentucky and back to his shop. He and his brother Chris intend to swap the Bel Air's tired 283 V8 for a 350 small-block, but that proves to be no easy task.