Danger Ahead
When Kanani is in a serious motorcycle accident, Tia and the Villalobos crew must band together to ensure him a speedy recovery. A retired Marine visits the center to find a forever fur-friend, while Lizzy and Earl rescue a hound found in a parking lot.