The Toughest Choice
Tia and Earl face a decision about an elderly hound needing medical attention at an Alabama shelter. An abandoned, aggressive dog is found roaming a trash-filled backyard, while Lizzy and Moe help a pair of potential adopters find their fur-ever friend.