Pack of Puppies
A Harley-loving adopter comes to Villalobos from Michigan. Mariah and Lizzy struggle to catch a stray pit in New Orleans East. When a litter of black pit-mix puppies are dropped off at the Sanctuary, Tia and M2 turn to social media to adopt them out.