Storm on the Horizon
As VRC braces for Hurricane Barry, Tia and her crew ensure the animals' safety and Mariah and Earl tend to a stray Labradoodle that has been shot. Later, a cancer survivor hopes to rescue an unwanted dog she loves called East.