Secrets of the MS Estonia
Jeremy Wade explores the tragic sinking of the cruiseferry MS Estonia and investigates new footage that casts doubt on the official version of events. Also, the case of America’s most iconic skyjacker, D.B. Cooper, takes an intriguing underwater twist.