How to Survive a Shark Attack
Shark attack survivor Paul de Gelder tests real-life scenarios to reveal how to survive deadly shark attacks—from the shallows to the deep.
Shark attack survivor Paul de Gelder returns to test real-life scenarios and reveal how to survive deadly shark encounters. From the shallows to the deep, he and his team deliver life-saving tactics against the ocean’s most feared predator.