Josh's Lucky Bounce
Three Master Distiller champions remain in the grand elimination tournament, but only two will survive. With Josh as guest judge, Mark, Digger and Tim ramp up the stakes with one of the most challenging and legendary backwoods spirits, Cherry Bounce.