Clash of the Champions
Six top winners in Master Distiller history face off in a grand elimination tournament where they must design elaborate still builds and run backwoods liquors from raw ingredients. Popcorn Sutton’s spouse, Pam Sutton joins judges Mark, Digger and Tim.