'36 Ford Coupe: Old School Cool Part 2
Joe and Bryan work on the '36 Ford Coupe, with new wheels, lift-off hood and custom interior. The owner has waited decades to drive her family heirloom, and the time is finally here! A couple returns with a '67 Chevelle to add even more horsepower.