X-Frame Overhaul - '60 Impala Part 1
Joe Martin is ready to upgrade a special car in his collection, a '60 Impala that's been collecting dust for nearly 25 years. Joe and the guys get to work, but with a new X-frame and engine comes a whole lot of problems.