Rebuild: Supercharged '66 Nova Part 2
Joe pulls out all the stops to make the '66 Nova the car of his client's dreams. Joe doesn't just want a mean motor and big tires. He wants a chopped roof, but the car might be too far behind schedule for a chop, even if it does up the cool factor.