Bel Air Big Block Part 2
Custom car guru Joe Martin is putting the finishing touches on a big-block '57 Bel Air, getting ready to reveal the car to its owner. Joe also uses all his tricks to transform an old C10 Chevy hood into a stylishly painted, charity auction record setter.