'70 Chevelle Need for Speed
The crew checks another iconic car off their bucket list when they transform an iconic '70 Chevelle into a drag car. They make it MEAN with a monster motor, big tires, trick frame and a roll cage. But Joe dreams up a chopped roof at the 11th hour.