'77 Trans Am Bird in Black
The crew sinks their teeth into a legendary '77 Bandit Trans Am. A car of this stature calls for a BIG motor, meaty tires, low stance, steel spoilers, killer paint job and a brand-new interior. Then, a '67 Chevelle returns for a supercharger engine.