Nightmare Before Christmas
During Christmas in 2023, severe storms unleashed an unseasonal tornado outbreak across Tennessee. As dozens of eyewitnesses capture the unbelievable, destructive power of nature, a twister strikes an electrical substation, triggering a massive explosion.